Proč FordPass®* zobrazuje můj stav aktivace jako nedostupný?
Pokud žádáte o přístup k aktivovanému vozidlu, v aplikaci FordPass se zobrazí zpráva o nedostupnosti aktivace. Další informace naleznete v podrobnostech níže.
Aktivace aplikace FordPass není k dispozici
Pokud se nemůžete připojit k vozidlu, vyberte rozevírací seznam, který obsahuje zkušenosti s aplikací FordPass. V rozevíracím seznamu zobrazíte další informace.
Situace s aplikací FordPass 5.X
Pokud se pokusíte připojit k vozidlu, ale zobrazí se místní okno „Opakujte akci později“, znamená to, že došlo k chybě a připojení nelze navázat. Další podrobnosti naleznete v chybovém kódu (je-li k dispozici) v místní zprávě.
Situace s aplikací FordPass 4.X
Pokud se pokusíte aktivovat své vozidlo, ale zobrazí se místní okno s oznámením, že aktivace je momentálně nedostupná, klepnutím na možnost OK v místním okně se vrátíte na výchozí obrazovku.
Poznámka: Chcete-li svůj účet aktivovat, musí být nejprve dokončen aktuální požadavek na aktivaci.
Pokud potřebujete další pomoc, obraťte se na průvodce výběrem možností Účet > Nápověda v aplikaci FordPass.
Další informace o službě FordPass
Podrobnější informace o vlastnostech a funkcích FordPass naleznete na naší stránce podpory FordPass, kterou si můžete projít podle upřednostňovaného tématu.
Užitečné kategorie podpory FordPass
Další informace
Jak schválím sekundární uživatele?
Jak požádám o přístup k aktivovanému vozidlu?
*Aplikace FordPass je kompatibilní s vybranými platformami chytrých telefonů a je dostupná ke stažení. Mohou být účtovány poplatky za data.